NewFysic klantenservice

Klantenservice: Bestel en levering

Hoe kunnen we je helpen?

Veelgestelde vragen over bestel en levering

Bij NewFysic kan je contant, met pin of via creditcard betalen. Online kun je ook met PayPal betalen.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Wat leuk dat je doorgaat! Dit gaat niet automatisch na afloop van de periode, maar kun je gemakkelijk online of bij één van onze vestigingen met onze coaches regelen.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Wij leveren met PostNL en zijn dan ook afhankelijk van hun service. Normaliter rekenen wij 1-2 werkdagen. Tijdens feestdagen en vakantieperiodes kan dit langer zijn. Helaas hebben wij hier geen invloed op. Uiteraard versturen wij iedere order met een Track & Trace nummer, zo blijf je op de hoogte van de levering van jouw product.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Nee, het programma is niet tussentijds opzegbaar. Enkel in het geval van zwangerschap of ziekte (aangetoond met een doktersverklaring) kun je met een maximum van 9 maanden het programma pauzeren.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Nee. De pakketten zijn klant gebonden met een op maat gemaakt persoonlijk plan. Het is dan ook niet mogelijk om dit over te dragen.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Dat ligt eraan! Orders boven de €60,- worden door heel Nederland gratis verzonden. Voor orders onder de €60,- rekenen wij €3,95 aan verzendkosten per order in Nederland. Met uitzondering van het NewFysic Kookboek, crackers en knabbels. Deze verzendkosten bedragen €6,95.

Er gelden andere verzendkosten voor het buitenland. De kosten hiervoor verschillen per land en het gewicht van het pakketje.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Bij het betaalscherm is de optie om kortingscodes in te vullen. De korting wordt dan meteen met de order verrekend.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

De laatste week van het schakelprogramma geeft een goede indicatie van wat je dagelijks kunt eten om op gewicht te blijven en is tegelijkertijd je nieuwe voedingspatroon.

Geen antwoord op jouw vraag? Neem contact op

Veelgestelde vragen per onderwerp:

icoon hefboom transparant

BackOnTrack

Lees meer
Icoon vrachtwagen transparant

Bestel en levering

Lees meer
icoon gebruikers vink transparant

Coaching

Lees meer
Icoon vlag met uitroepteken transparant

Klachten en retours

Lees meer
icoon kom met lepel transparant

Maaltijden

Lees meer
icoon pil transparant

Medicatie en aandoeningen

Lees meer
Icoon met een hand die de regels van een boek volgen.

Methode

Lees meer
icoon gebruiker transparant

Mijn NewFysic

Lees meer
icoon kaart transparant

Prijzen

Lees meer
Icoon supplement transparant

Supplementen

Lees meer
Icoon startlijst transparant

Medisch afvallen

Lees meer
Icoon wolkje transparant

Neem contact op via de chat linksonder


Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 16.30 bereikbaar.

icoon gebruiker transparant

Lidia, Loena en Louise

Klantenservice medewerkers

icoon informatie transparant

Bereikbaar (ma t/m vr van 8:00 t/m 16:30)