Klachten en retours

Vraag & antwoord

De koppeling met de weegschaal doet het niet, wat nu?

Heb je de handleiding er al bij gepakt? Deze leidt je namelijk precies door alle stappen wanneer er zich problemen voordoen of een foutmelding optreedt. Is je vraag boven het niveau van de handleiding? Dan verwijzen wij je graag door naar onze technische support op technischsupport@newfysic.nl.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Hoe snel wordt mijn geld teruggestort?

Als wij de producten retour hebben ontvangen, storten wij binnen 5 werkdagen het aankoopbedrag terug.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze melden?

Vervelend om te horen, je kunt deze melden via info@newfysic.nl voor vestiging gerelateerde vragen. Als het om de NewFysic weegschaal gaat, dan mag dit naar technischsupport@newfysic.nl. We lossen het graag voor je op.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Kan ik een product dat ik online heb besteld ook retourneren bij een vestiging?

Dat kan altijd in overleg, maar de vestiging kan helaas geen geld retour geven. Wij adviseren dan ook om het terug te sturen naar ons hoofdkantoor. Wel zo makkelijk en efficiënt.

Het retouradres is:
NewFysic
T.a.v. afdeling retouren
Spinnerij 69
1185 ZS Amstelveen

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Kan ik een product retourneren?

Heb je een verkeerd product ontvangen of ben je niet tevreden? Je kunt het product binnen 14 dagen in de originele verpakking retourneren. Binnen vijf werkdagen ontvang je het aankoopbedrag terug op je rekening.

Het retouradres is:
NewFysic
T.a.v. afdeling retouren
Spinnerij 69
1185 ZS Amstelveen

Is je vraag hier niet mee beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Krijg ik mijn geld terug als ik niet tevreden ben?

”Niet tevreden, geld terug” geldt alleen voor deelnemers van onze vestigingen, dus niet voor mensen die online deelnemen aan ons programma.

De spelregels zijn duidelijk en als volgt:

  • De NewFysic’er volgt het persoonlijke voedingsplan en wijkt daar niet van af.
  • De NewFysic’er neemt iedere dag de voorgeschreven supplementen en drinkt 1,5 tot 2 liter water per dag.
  • De NewFysic’er bezoekt uiterlijk op de 8e dag na ingangsdatum zijn/haar coach in de vestiging voor een weging en herhaalt dit 4 aaneengesloten weken achter elkaar (de wegingen vinden op die manier iedere 7 dagen plaats).
  • Indien de NewFysic’er heeft voldaan aan bovengenoemde voorwaarden en binnen een periode van 4 aaneengesloten weken niet meer dan 1 kilo afgevallen is, kan de klant zich beroepen op deze garantie.

Is je vraag hiermee niet beantwoord? Neem dan contact met ons op, we helpen je graag op een andere manier.

Neem contact op via de chat

Van maandag tot en met vrijdag van 8.00 tot 17.00 bereikbaar.

Open de chat rechtsonder

Zoey

Klantenservice medewerker

Bereikbaar (Ma t/m vr: 09.00 tot 17.00)

  • 088-323 00 01

  • info@newfysic.nl